kerkgebouw GK Assen Boerakker

Aankoop kerkgebouw.

In verband met de groei van de gemeente heeft de GK Assen Boerakker heeft het kerkgebouw aan de Provincialeweg 58 in Kornhorn aangekocht en het kerkgebouw aan de hoofdweg 70 in Boerakker verkocht.

Erediensten in Kornhorn.

Op zondag 20 januari 2019 waren voor het laatst erediensten in het kerkgebouw aan de Hoofdweg 70 in  Boerakker.

Vanaf zondag 27 januari 2019 worden de zondagse erediensten gehouden in het kerkgebouw aan de Provincialeweg 58 in Kornhorn De kerkdiensten beginnen  om 10:00 uur en 14:00 uur.

Om  technische redenen kunnen de diensten eerst nog niet rechtstreeks worden gevolgd. De kerkdiensten zijn op een later moment via de website van de kerk te beluisteren.

Erediensten in Assen
Deze worden gehouden in het Gomaruscollege, Groen van Prinstererlaan 20 in Assen.
De kerkdiensten beginnen  10.00 uur en 14.30 uur