Gereformeerde Kerk Zwolle e.o (De Vijverhoeve)

Vanaf zondag 3 februari  a.s. worden de erediensten van de Gereformeerde Kerk Zwolle e.o. gehouden in het Verenigingsgebouw “De Kandelaar”, J.W. van Lenthestraat 2, in ’s-Heerenbroek.

Ruim  3 jaar heeft de kerk gebruik mogen maken van de zalen van Partycentrum “De Vijverhoeve”, Noordelijke Ruitenweg 1, in Zwolle, waarvoor we de eigenaar, familie Wijnands dankbaar zijn. In overleg met hen is de kerk op zoek gegaan naar een andere locatie. In “De Kandelaar” hoopt de kerk voorlopig een geschikt onderkomen gevonden te hebben. Het gebouw wordt gehuurd voor de zondagse erediensten. Voor andere activiteiten, zoals catechisaties, kan gebruik worden gemaakt van een basisschool. De erediensten beginnen vanaf zondag 3 februari a.s. om 10.00 uur en 16.30 uur. Voor meer informatie en een routebeschrijving wordt verwezen naar de website: www.gereformeerdekerkzwolle.nl.