Gereformeerde Kerk Apeldoorn e.o. van start

Vanaf 22 september begint de Gereformeerde Kerk Apeldoorn e.o. met het houden van kerkdiensten in Apeldoorn.

De kerkdiensten worden tweemaal per zondag, om 10.00 uur en 16:30 uur gehouden in het buurthuis aan de Maasstraat 4 te Apeldoorn. De eerste dienst vindt op zondagmorgen 22 september plaats onder leiding van ds. A. de Jager.

De Gereformeerde Kerk Apeldoorn e.o. is vooralsnog een wijk van de Gereformeerde Kerk Zwolle e.o., maar zou op termijn uit kunnen groeien tot een zelfstandige gemeente. Betrokken zijn zo’n veertig mensen uit Apeldoorn en omliggende dorpen.

“We zijn blij dat we nu als leden afkomstig uit verschillende GKN-gemeentes erediensten in Apeldoorn kunnen gaan houden”, aldus wijkcommissievoorzitter Jonathan van Tongeren. “Iedereen die met ons de Heer wil dienen naar Zijn Woord is van harte welkom zich aan te sluiten.”

Voor verdere informatie kunt u de website van de Gereformeerde Kerk Apeldoorn e.o. raadplegen op www.gereformeerdekerk-apeldoorn.nl